fredag 21. november 2008

Ny leilighet




Hei,

Henger dere med enda? Vi sitter nå i ny-leiligheten. Eller, backspace. Jeg sitter, Randi-Lise sover, i ny-leiligheten. Enda er det bare vi som bor her, men det kommer 3 til på 3-mannsrommet. Vi håper de er kule, vi håper de er jenter og vi håper ikke de er kinesere. Vi er lei av språket kinesisk språk og mat-lukt nå. Selve kineserne er ålreite, men alt det rundt dem.

Har nå rigget opp anlegget som var med i leiligheten. Kanskje cd-spiller er mer passende beskrivelse. Cd-spillet med radio. Radioen spillet «Listen to you heart», bare så dere vet det liksom. På veien hit kjøpte jeg:

Brus
1kg ost
Skinke
Baguette
Smør

Alt det glemte jeg i taxien. 150,- rett i dass. Men det værste er at jeg hadde gledet meg til å spise for første gang i leiligheten. Men sånn ble det ikke. Tror egentlig jeg har sagt nok, tror nok jeg heller skal la bildene tale for seg. You know what they say, a picture says more than a thousand words.
Foresten, så er den stranda Bondi Beach, 8 min unna her. Der bor vi liksom. :D

-Andreas

5 kommentarer:

bool sa...

Henger med enda ja. Fint at dere ha en leilighet som dere er fornøyd med, ser bra ut den. Stranda ser ikke så ille ut den heller:) Håper der får ok romkamersater og ok jobber. GLEDER OSS til neste blogg.

jumpingaustralia sa...

Så bra :D Nei, begge deler er konge:D Det håper vi og gitt =D

EatPete sa...

Hei. Artig å følge med på reisen deres. Her er det ti kuldegrader ikveld, så nyt varmen på beachen. Gleder oss til å høre mer.

jumpingaustralia sa...

Heihei. Så artig at dere følger med :) Oi, det er kaldt det! Her er det 25 grader :D kommer mer snart :)

KMAJ sa...

Det ser ut som dere hr det knall!! skulle ønske æ va der med dere, istede for å sitte her hjemme i minus grade med eksamenslesing:(
Fin leilighet, men stussa litt på at dåkker har en gulvmatte som duk?:P