mandag 8. desember 2008

Men at work

Hei,

Klokken er nå 22.25 mandag 8. Desember. Det er 16 dager igjen til jul. Slik føles det ikke. Vi er enig om at vi føler oss, ikke døgnvill, men årstidsvill. Det er sommer og varmt, men det skal liksom være kaldt og sludd. Slik det har vært de 18 tidligere årene i våre liv. 0 julestemning, til tross for julepynt og julenisser overalt.

Vi har hatt første dag på jobb i dag. Vi stod opp klokken halv 11, dusjet og ordnet oss og vendte nesa mot Central. I 12-tiden var vi framme, vi kjøpte oss frokost på subway og spiste den i parken. Etter det var det on. Bam.

Long story short, klokken er nå 22:32, jeg har vært hjemme 30min ca, men Randi-Lise er enda ikke kommet hjem. Slik skal vi holde på i 6 dager for å tjene 200$.

10 timer hver dag.
60 timer uken.
200$ uken.
3,3$ pr. Time.

= 16 Kr,- pr. time

Jobben går ut på at vi for et kart hvor det er en hel del adresser, jobben vår er å ringe på å si:

«Hello! How are you?»

«Good»

«Great. My name is Andresen/Randi-Lise, and im from FoxTel. The reason I`m here is to let you know that this whole buildning has been upgraded to recieve HD and digital television. Have you managed to book in yet?»

«Sorry, We're not interested»

«Okey. Have a nice day!»

Verdt det? But no. Men så flinke som vi er skal vi give it another go. Men jeg vurderer sterkt å ta meg jobb på Mcern neddi gata! Fikk nettopp melding av Randi-Lise om at bussene ikke går lengre, så hun må gå hjem. Ca 30min gåtur det, I feel sorry for her. Så nå skal jeg stikke bort på pizzasjappe og bestille en XL Margharita with ham.

Pizzasjappa var stengt, så jeg måtte gå skikkelig langt på jakten på mat. Jeg fant ei kebab sjappe og bab ble det.

Sånn ellers får vi stadig nye stikk. Them bedbugsES you know. I og med at det kan ta opp til 9 dager før et stikk vises så har vi ikke peiling på om vi er kvitt dem eller ikke, lei av å kløinga er vi allefall.

Lots of luv from FoxtelARBEIDERAN RAN-DY-LAIS AND AN-DREI-AS

1 kommentar:

bRO sa...

haha, bedre betalt i nordpost! æ sir F deh Fking job, go to deh mc.D!