torsdag 18. desember 2008

00:23, 19.12.08

Hei,

Til dere som fremdeles følger med! Har nå okkupert internett og satt meg på rommet. Randi-Lise kikker på noe på pcn sin, vet ikke hva men. Å være så langt borte gir perspektiv på ting, og man lærer seg å verdtsette de små tingene. Som å ha ei myk seng hvor man ikke kjenner jern-fjernene gjennom madrassen. Om man ikke ligger å fordeler hele vekten er det temmelig vondt. Men noe jeg savner mest er at ting er reint, det å få servert middag og få vasket klærne. God-nyhet til mamma er at jeg først nå forstår hva hun har å deale med hver dag, and I promise you, jeg skal bli mye, mye flinkere til å hjelpe til.

I morgen kommer Karen. Karen er hu som leier ut leiligheten til oss. For noen timer siden sendte vi hun melding og spurte om hun kunne komme innom i morgen slik at vi kunne gi henne husleien og diskutere noe med hun. Det kunne vi, og hun spurte når hun skulle komme og hva vi skulle diskutere. Vi svarte at klokken 12 passet bra uten å svare på hva vi skulle diskutere med henne. Hun bekreftet at 12 var et godt tidspunkt for henne også og igjen spurte hva vi skulle diskutere med henne, vi svarte "the situation in the apartment". Vi fortsatte å se på tven da hun plutselig ringte, RL flekket telefonen i ansiktet mitt og sa "HU RINGE! ta den du!" jeg ble satt ut og sa "eeeeeeh". RL tok saken i sine egne hender og svarte. Karen gravde ut hva dette handler om, og vi fortalte henne. Nei, RL fortalte henne at dette ikke fungerte og sa at hun ikke ville ta det over telefon. Hu kom tilbake til meg og sa hva samtalen gikk ut på og mens hun var ON FIRE snakket hun til svenskene om stjeling av maten vår. De har spist opp 2 hele frokostblandingspakker, 2/3 av shampoeen til RL, popcornet mitt og bøffet jevlig av resten.

Så i morgen altså, skal vi snakke med Karen. Kommmer innlegg med utfallet da.

-Andreas "fegis" Grande :D

3 kommentarer:

bRO sa...

svensker!

EatPete sa...

Jada, vi følger fortsatt med innimellom juleforberedelser etc: sånn som jobb og juletrehandel og sånt. Enig med bRO: få tatt bilde av bedgugsn (hvis de fortsatt er der), og legg det ut på nett så vi kan se hva vi slipper unna her hjemme. Lykke til videre med svensker og "husvert".

bool sa...

hva sa egentlig Karen?